Sweetness in your speech talent in your mind love in your heart peace in your eyes strength in your hands & always victory in your life

Monday, December 30, 2013

Belog baru Hadirah Syakirah

Assalamualaikum wbt. 

Salam akhir tahun 2013

Disebabkan kebosanan yang melanda akibat cuti yang berpanjangan, so aku decide lah nak bermanja-manja balik dengan belog ni.  Senanyer blog ni dah pernah hidup dah dulu, tapi akibat masalah tertentu so aku tamatkanlah riwayat blog ni. *tak tahu lah blog yang baru ni nak tahan lama mana pulak*
Oh okay straight forward, blog pucat ni aku edit balik dan guna header Hadirah Syakirah Soul. Apa itu Hadirah Syakirah Soul? Sejenis brand pinggan mangkuk terbaru ka? Eee gamak? hadirah syakirah tu nama penuh aku sejak disinggahkan kat dunia ni lah. Soul tu pulak, aku saja tempek je nak kasi sedoppp. Sedop ke? Aku panggil  blog ni pucat sebab aku guna tema putih ja untuk blog aku ni. Bunyi macam seram kan? Haha aku ni jenis pembersih orangnya , so nak design-design blog dengan kaler yang tah hapa-hapa macam nak muntah tu aku rasa tak perlu. Biar bersih senang nak baca. Kau bosan? Let me know. gi main anak patung belakang kusyen mak kau. 
First entry ni aku tak banyak sangat nk tulis sebab konon-konon macam pengenalan laa. Tengok lah enrty akan datang , aku akan simbahkan idea-idea terbaru ataupun life story aku. 
So, aku kena tidur and shut down lappy ni sebelum abah aku dengan rakusnya men' switch off kan plug wifi . Sekian.



Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HADIRAH IS A DREAMER NOT A DAYDREAMING PERSON