Sweetness in your speech talent in your mind love in your heart peace in your eyes strength in your hands & always victory in your life

Wednesday, April 23, 2014

Thanks : Menang Giveaway Amir Khalis , Miss Ika & Syira Lokman

Assalamualikum wbt.



Hai korang sihat ? 
Entry ni sekadar ucapan terima kasih kepada blogger yang ada anjurkan GA sebelum ini. 
Kiranya GA yang aku join dan aku menang. Terima kasih sebab pilih aku sebagai salah seorang pemenang.  Jarang jugaklah aku nak menang GA dari penganjur. Maklumlah aku masih baru, tak silap aku dalam banyak-banyak GA yang aku join sejak awal tahun hari tu, aku pernah menang 6 kali. Ya, itu rezeki. Terima kasih. Harapnya ada rezeki untuk contest akan datang insyaallah. 
So hadiah yang aku menang dari GA Amir Khalis ialah buku nota dari GA Miss Ika aku dapat Agnesia Hydra heal cream dan last review blog dari Syira Lokman. Contest yang simple, so hadiah pun simple but nice.



Buku nota ni CANTIK sangat. Jenis febric gitu. Aku suka betul printed bunga kecik-kecik tu. Terima kasih Sally.



Hydra heal cream from Miss Ika unlimited beauty gitu. Kekaburan gambar akibat low quality of camera 


Terakhir review blog dari Syira Lokman.






p/s: supaya aku boleh tengok balik hadiah-hadiah yang aku menang sepanjang berblogging.

No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen sikit

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HADIRAH IS A DREAMER NOT A DAYDREAMING PERSON