Sweetness in your speech talent in your mind love in your heart peace in your eyes strength in your hands & always victory in your life

Wednesday, May 28, 2014

Rabu Berkata : K F C

Assalamualaikum.

Hai semua. Aku merupakan salah seorang penggemar KFC. Dalam sebulan mesti ada 2-3 kali aku makan KFC ni. Kira dah boleh hafal la apa menu terbaru atau promotion yang diorang buat.

Korang ada tengok iklan kat tv pasal KFC Value Treat tu? Alaa yang ada harga serendah RM 3 dan keatas tu. Haa, Promosi tu sangat lah bagus dan berbaloi. Sebabnya sekarang ni musim poket aku tak berapa nak tebal. Gaji belum masuk lah kiranya. Tapi napsu nak telan kepci tetap ada, taknak kalah! nyampah!

Disebabkan ada KFC value treat ni aku bahagia la sebab boleh jugak makan ayam kepci walaupun dalam poket aku waktu tu cuma ada RM10.  Tak kisah dah, sapa suruh buat promotion sampai murah gitu. mehihi! Tengok ni tengok..


See, tak lebih RM10 pun kan? Semua ni aku dah try dah. Black paper mushroom tu not bad la sedap jugak. Tapi bila aku bagi officemate aku rasa boleh pulak dia kata nak muntah. Dia tak makan cendawan agaknya. Oh! potato hash round tu memang hambar!

Okay, yang kat atas ni DONE! Misi seterusnya adalahhhhh

-
-
-
-
-
-
-
-
-





Ini sexy, belum try lagi. Ni pun bawah RM10 jugak. Tunggu ya Zinger Remix, gonna eat eat eat you.

1 comment:

  1. Suka jugak lah KFC ni sebab asal je ayam memang feberet laa...hihi

    ReplyDelete

Kalau rajin komen sikit

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HADIRAH IS A DREAMER NOT A DAYDREAMING PERSON