Sweetness in your speech talent in your mind love in your heart peace in your eyes strength in your hands & always victory in your life

Thursday, May 29, 2014

Review : Nikko Placenta White

Assalamualaikum.

Pernah dengar tentang Nikko Placenta White, iaitu produk hebat yang mampu memulihkan kulit anda yang bermasalah terutama bagi mereka yang ingin mendapatkan kulit yang cerah, glowing dan flawless. Hebatnya mengenai produk ini, ia baru dilancarkan pada awal bulan April 2014 tapi sudah mempunyai pengikut dan testimoni yang tidak kurang hebatnya. Dan aku juga merupakan salah sorang customer yang consume Nikko Placenta White ni. YEAY!


 Kelebihan Nikko Placenta White 

✔ Memutihkan muka & seluruh badan

✔ Tegang serta gebukan kulit wajah

✔ Mengecilkan ruang pori

✔ Mencegah serta menghilangkan jerawat

✔ Membaiki strukur kulit ( hilang parut )

✔ Menambah tenaga ( mudah bangun pagi )

✔ Melambatkan proses penuaan dan proses monopaus

Jangan ragu-ragu sebab produk ini dikilangkan di kilang bertaraf GMP dan juga bertaraf halal. Maka automatik apa-apa  produk yang dikeluarkan oleh kilang tersebut adalah HALAL. Sebagai contoh kedai makanan,  hanya kedai sahaja dapat halal, semua makanan yang dihasilkan turut dicop sebagai halal. Ini  kerana setiap proses pensijilan halal sangat memakan masa paling kurang 2 tahun.

Telahpun LULUS ujian makmal dan menunggu certificate sahaja dari KKM yang mana ia mengambil masa 5 hingga 6 bulan.

Produk ni berasaskan glutathione, collagen, mixberries, vitamin c dan juga extract protein salmon placenta. Glutathione dan collagen berfungsi sebagai memutih dan menggebukan kulit. Vitamin C pula sebagai anti acne dan membaiki kulit berparut. Protein salmon placenta pula merupakan protien dalam ikan salmon yang bertindak sebagai anti aging dan melambatkan monopaus.

Harga dia? Sangat berpatutan dan mampu milik. Sekarang ni aku masih dalam proses nak tunggu positive outcomes. Insyaallah sambil makan tu sambil la berdoa dan niat. Nanti bila kulit aku dah 'cantik' aku akan update testimoni aku kat sini.  

No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen sikit

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HADIRAH IS A DREAMER NOT A DAYDREAMING PERSON