Sweetness in your speech talent in your mind love in your heart peace in your eyes strength in your hands & always victory in your life

Saturday, March 1, 2014

MARCH Must Be Wonderful !

Assalamualaikum wbt.
March Madness :)




How fast time flies kan, Tup-tup dah masuk bulan 3 dah. Rasanya macam baru ja lagi sambut tahun baru. Itu aku la yang rasa, taktau lah orang lain macam mana. Orang cakap kalau kita dok buat sesuatu benda tu sampai kita tak sedar cepatnya masa berlalu maknanya kita betul-betul enjoy dan happy dengan kerja kita tu. Kalau dua bulan yang lalu kita dah buat sesuatu yang baru yang belum pernah kita buat sepanjang jangka hayat kita kasar bahasa kau , apa kata bulan 3 ni kita cari lagi something new untuk kita try. Bukan try an error ok!  Like me tahun ni aku rasa macam minat memasak aku menjadi-jadi. Macam melampau pulak bunyi kan. So aku try la resepi baru , ala main hentam buat ja tak usya buku resepi pun. Ni haa menu baru untuk tengah hari yang aku buat harini semperna 1 Mac ni. Acewah mengada sangat kenapa.


Siakap Tomyam Bakar.
  
ala bakar guna pemanggang ajaib tu ja mudah jimat sedap

Bulan ni jugak aku nak kena ambik lagi satu paper yang aku repeat last semester. Aku repeat subjek Sejarah sebab aku tak dapat A untuk sejarah, jadi aku nak repeat balik bagi result aku supaya sedap sikit dipandang lalu sedap sikit nak masuk Universiti nanti. Jadi aku memang dah kena start study baliklah. Padahal buku sejarah aku dah buat pekasam ikan puyu dah dalam kotak. Kalau goreng, makan dengan nasik panas boleh menambah-nambah dah nasik tu aku rasa. Jadi minggu lepas baru tergerak hati nak keluarkan balik tapi bagi otak aku yang makan la biar cerdik Sejarah sikit.
Lepas habis ja exam, aku dah nak start kerja dah. Alhamdulillah kak.fida panggil aku kerja balik kat office dia sebab tak cukup staff. Even sekadar jadi secretary aku bersyukur at least takda lah aku nak nganga kat rumah kira berapa tiles yang ada dari halaman rumah sampai belakang rumah. Kau nampak kebosananan dia kat situ?
Last but not least, bulan ni jugak birthday aku. ihik ihik sebab tu TERexcited tak dijangka tu. Over macam tak pernah sambut kan? Alaa kau ni aku saja nak mention saja bukan gumbira sampai tahap nak buat GA ka apa ka, plus aku mana reti. Tapi aku seronok join giveaway yang orang lain buat mehehe. Ok cukup Hadirah! Mari makan Siakap Tomyam Bakar kita. Jemput makan..

No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen sikit

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HADIRAH IS A DREAMER NOT A DAYDREAMING PERSON