Sweetness in your speech talent in your mind love in your heart peace in your eyes strength in your hands & always victory in your life

Friday, February 28, 2014

Rezeki ! 1st Time Menang GA

Assalamualaikum wbt




Syukur alhamdulillah walaupun sekadar cuba+ test + try typically malaysian sangat segmen-segmen yang dianjurkan blogger-blogger hebat , tak sangka yang aku dapat jugak menang satu segmen iaitu 'Segmen Saya Nak Tudung Syria Superb'. Kira first time lahni, maklumlah aku pun baru-baru lagi. Ramai jugak yang join segmen yang dianjurkan oleh blogger Nabila Biela ni dan seronok bila aku tengok entry blog aku pun tersenarai sebagai pemenang.random 3. Alhamdulillah lagi sekali. Terima kasih banyak.







p/s : Lepasni nak memang lagi boleh tak? ehh?

No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen sikit

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HADIRAH IS A DREAMER NOT A DAYDREAMING PERSON