Sweetness in your speech talent in your mind love in your heart peace in your eyes strength in your hands & always victory in your life

Sunday, January 19, 2014

Pencinta Novel/Buku Islamik

Assalamualaikum wbt.

Kepada mereka-mereka yang terlalu obses dengan novel terutama sekali novel ala- ala islamik , sini aku nak bagi tau satu bisnes online yang diusahakan oleh Ustazah Fatimah Syarha dan suaminya. Perniagaan online iaitu melalui Facebook yang bukan sahaja menjual bahan bacaan seperti novel yang ditulis sendiri oleh Ustazah Fatimah tetapi terdapat juga barangan lain seperti tudung labuh. Novel-novel yang dihasilkan sangat lah best dan semestinya pembaca yang menggemari novel yang bergenre tersebut puas hati dan mendapat pelbagai tips berguna.

Terbaru aku dapat tahu yang seorang dari friend di facebook aku dah pun beli novel terbaru yang bertajuk AKU ADA WALI. Berdasarkan feedback yang aku tengok ramai yang cakap sangat best dan bermanfaat. Kalau nak tahu Aku Ada Wali (AAW) ni turut ditayangkan secara eksklusif  di saluran TV Al-Hijrah tapi yang tak dapat Tv Al-Hijrah boleh menonton live streaming  di SINI ok! Jikalau pembaca yang ingin membeli secara terus dari company, korang boleh singgah ke facebook dan LIKE page Sebarkan Bahagia Online untuk mula urusniaga. Harga buku yang dijual sangat berpatutan dengan isi kandungannya. Harga istimewa mulai 2 Januari 2014. Iaitu RM 33.00 (termasuk sabah dan sarawak) untuk novel AAW ni. Jangan risau kalau tak berkenan, mereka ada pelbagai jenis novel yang lain selain AAW. Banyak tips berguna yang boleh diperoleh kepada :  

- REMAJA utk mencari/memilih jodoh. Menjaga ikhtilat dlm masyarakat. Berani membuat keputusan

-BAKAL SUAMI/ISTERI untuk membuat keputusan sebelum bernikah.

-
SUAMI/ISTERI untuk memelihara keharmonian rumah tangga serta cara mendidik anak-anak dgn berkesan 

- IBU BAPA utk mnjadi contoh ikutan yg baik utk anak-anak.


Taknak cakap banyak, cuba korang tengok sendiri ok!


COVER DEPAN NOVEL AKU ADA WALI


Antara barisan pelakon utama AAW.  I loike them. 

Jadi itu saja untuk hari ini. Selamat membaca dan jangan lupa menonton chuolls. Bye Bye.




No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen sikit

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HADIRAH IS A DREAMER NOT A DAYDREAMING PERSON