Sweetness in your speech talent in your mind love in your heart peace in your eyes strength in your hands & always victory in your life

Monday, January 27, 2014

Oh Bahagiamu Deritaku.




Disebabkan 'abang' Hafiz menang di AJL 28 semalam, aku dengan bangganya menangis nak menyanyi kat blog aku ni. Suka sangat bila Hafiz menang. Kemenangan yang dah di jangka semua orang. Lagu-lagu Hafiz semuanya fevourite aku tau. Terutama sekali lagu Bahagiamu Deritaku. Aduduh makan dalam k. Tahniah Hafiz dan tak lupa kepada sang pencipta lagu sehebat ini LY dan Baiduri yang membuat aku menangis setiap kali dengar lagu ini. Meh kita nyanyi sama-sama.

Ku dengar kau cinta sangat padanya
Ku dengar hatimu kini miliknya
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Aku menjadi sahabatmu

Siksanya mengakui kau teman biasa
Terpaksa ku terima itu hakikatnya
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan

Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu

Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan

Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu, bersamamu

Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu


Gambar ni kita pinjam kat cik google jap ya.



No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen sikit

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HADIRAH IS A DREAMER NOT A DAYDREAMING PERSON