Sweetness in your speech talent in your mind love in your heart peace in your eyes strength in your hands & always victory in your life

Sunday, January 12, 2014

To : Anak sulung ketiga dan kelima.

Assalamualaikum wbt.

Sambil menaip , sambil menikmati angin munsun timur di belakang rumah. Sejuk , dengan cuaca yang redup. Alhamdulillah syukur dengan kekuasaan maha Esa. karipap masih di tangan , mulut mengunyah.

Penat. Just one word yang mampu aku cakap sekarang. Lumrah orang bekerja lah kan. Tapi mujurlah kaki masih mampu melangkah, jari masih mampu menaip untuk entry kali ini. Alhamdulillah lagi sekali sebab diberi kekuatan.

Di sebabkan rasa lama sangat tak buka komputer, padahal baru 48 jam aku pun rasa macam lemau sangat dah otak ni. Facebook aku hadap and scroll down kejap kejap tekan news feed balik. Maknanya takdak benda yang menarik. Tiba ternampak lah sorang hamba allah ni, post satu benda. Aku pun bacalah sambil tersenyum simpul. Sebabnya benda tu sangat related dengan seorang Hadirah Syakirah binti Harun. Juga mungkin seorang Senah, Minah, Seman, dan Julkipli yang lain nama contoh. 

Ceritanya tentang ciri-ciri seorang yang digelar anak sulung , ketiga dan kelima. Taktau lah itu kajian siapa. Tapi semua ciri-ciri tu tepat-tepat kena pada batang hidung penyet aku. Comel ja ciri-ciri tu. Haha
Sama ada itu fakta atau sekadar kebetulan , wallahu'alam. Tapi anak sulung seperti aku, percaya itu adalah fakta. Decided to share. Mari baca. 



Kalau sama mari kita high five :)

No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen sikit

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HADIRAH IS A DREAMER NOT A DAYDREAMING PERSON